Followers

Friday, November 4, 2011

کاش به زمانی برگردم که تنها غم زندگیم شکستن نوک مدادم بود‎

کاش به زمانی برگردم که تنها غم زندگیم شکستن نوک مدادم بود‎کاش به زمانی برگردم که تنها غم. زندگیم شکستن نوک مدادم بود.‎کاش به زمانی برگردم که تنها غم زندگیم شکستن نوک مدادم بود‎

No comments:

Post a Comment

Popular Posts